Marketing management / Philip Kotler ; Kevin Lane Keller.
Material type: TextLanguage: English Publisher: Boston Pearson Education 2016Edition: Fifteenth editionDescription: xxii, 136 páginas : ilustraciones, fotografíasContent type: texto Media type: sin mediación Carrier type: volumenISBN: 9780133856460Subject(s): Segmentación de mercados | Plantación de mercadeo | Publicidad | Mercadeo estratégico | Administración de mercadeoDDC classification: 658.8 Online resources: Recurso digitalItem type | Current library | Collection | Call number | Copy number | Status | Date due | Barcode | Item holds |
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658.8 / K874m 2010 Marketing 3.0 : from products to customers to the human spirit / | 658.8 / K874m 2010 Marketing 3.0 : from products to customers to the human spirit / | 658.8 / K874m 2010 Marketing 3.0 : from products to customers to the human spirit / | 658.8 / K874m 2016 Marketing management / | 658.8 / K874m 2016 Marketing management / | 658.8 / K874m1 2012 Marketing / | 658.8 / K874m1 2012 Marketing / |
Incluye índice - índice analítico y glosario.
Disponible en Ebooks 7/24 edición global .
Part 1. Understanding marketing management ; Chapter 1. Definition of marketing for new realities ; Chapter 2. Developing marketing strategies and plans ; Part 2. Capturing marketing insights ; Chapter 3. Collecting information and forecasting demand ; Chapter 4. Conducting marketing research ; Part 3. Connecting with customers ; Chapter 5. Creating long-term loyalty relationships ; Chapter 6. Analyzing consumer markets ; Chapter 7. Analyzing business markets ; Chapter 8. Tapping into global markets ; Part 4. Building strong brands ; Chapter 9. Identifying market segments and targets ; Chapter 10. Crafting the brand positioning ; Chapter 11. Creating brand equity ; Chapter 12. Addressing competition and driving growth ; Part 5. Creating value ; Chapter 13. Setting product strategy ; Chapter 14. Designing and managing services ; Chapter 15. Introducing new market offerings ; Chapter 16. Developing pricing strategies and programs ; Part 6. Delivering value ; Chapter 17. Designing and managing integrated marketing channels ; Chapter 18. Managing retailing, wholesaling, and logistics ; Part 7. Communicating value ; Chapter 19. Designing and managing integrated marketing communications ; Chapter 20. Managing mass communications: advertising, sales promotions, events and experiences, and public relations ; Chapter 21. Managing digital communications: online, social media, and mobile ; Chapter 22. Managing personal communications: direct and database marketing and personal selling ; Part 8. Conducting marketing responsibly for long-term success ; Chapter 23. Managing a holistic marketing organization for the long run.
Dirección de Marketing es el libro más reconocido sobre marketing. Su contenido y organización reflejan los cambios más recientes en la teoría y la practica de esta disciplina; y aunque conserva muchos elementos básicos, esta edición logra un equilibro entre los enfoques y perspectivas clásicos y los contemporáneos. Entre lo nuevo de esta edición se destaca lo siguiente : Casos que presentan a empresas y situaciones reales con variedad de productos, servicios y mercados. La sección Marketing de excelencia pone de manifiesto los innovadores logros en marketing de organizaciones líder. Preguntas que estimulan el debate y fomentan el análisis entre estudiante y profesores. Desarrollo de temas como la responsabilidad social corporativa, la ética en los negocios y la sustentabilidad, entre otros. Un nuevo capítulo: Administración en las comunicaciones digitales: en línea, móviles y en social media, con el fin de destacar este importante tema que se denomina como la "revolución digital".
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