Marketing strategy : a decision\focused approach / Orville C. Walker, Jr., John W. Mullins.
Material type:![Text](/opac-tmpl/lib/famfamfam/BK.png)
Item type | Current library | Collection | Call number | Copy number | Status | Date due | Barcode | Item holds |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
Biblioteca CESA
Diagonal 34 A No. 5 A - 23 Casa Incolda PBX: 339 53 00 serviciosbiblioteca@cesa.edu.co |
General | 658.8 / W177m1 2014 (Browse shelf(Opens below)) | Ej.3 | Available | 7101024268 | ||
![]() |
Biblioteca CESA
Diagonal 34 A No. 5 A - 23 Casa Incolda PBX: 339 53 00 serviciosbiblioteca@cesa.edu.co |
General | 658.8 / W177m1 2014 (Browse shelf(Opens below)) | Ej.4 | Available | 7101024269 | ||
![]() |
Biblioteca CESA
Diagonal 34 A No. 5 A - 23 Casa Incolda PBX: 339 53 00 serviciosbiblioteca@cesa.edu.co |
General | 658.8 / W177m1 2014 (Browse shelf(Opens below)) | Ej.5 | Available (Sin restricciones) | 7101024874 | ||
![]() |
Biblioteca CESA
Diagonal 34 A No. 5 A - 23 Casa Incolda PBX: 339 53 00 serviciosbiblioteca@cesa.edu.co |
Reserva | 658.8 / W177m1 2014 (Browse shelf(Opens below)) | Ej. 1 | Available | 7101022687 | ||
![]() |
Biblioteca CESA
Diagonal 34 A No. 5 A - 23 Casa Incolda PBX: 339 53 00 serviciosbiblioteca@cesa.edu.co |
General | 658.8 / W177m1 2014 (Browse shelf(Opens below)) | Ej. 2 | Available (Sin restricciones) | 7101023385 |
Browsing Biblioteca CESA shelves, Shelving location: Piso 1, Collection: General Close shelf browser (Hides shelf browser)
658.8 / W177m1 2014 Marketing strategy : a decision\focused approach / | 658.8 / W177m1 2014 Marketing strategy : a decision\focused approach / | 658.8 / W177m1 2014 Marketing strategy : a decision\focused approach / | 658.8 / W177m1 2014 Marketing strategy : a decision\focused approach / | 658.8 / W373m Marketing en las redes sociales : cómo las comunidades de consumidores digitales construyen su negocio / | 658.8 / W423s Solución de problemas en mercadotecnia / | 658.8 / W423s The frugal marketer : smart tips for stretching your budget / |
Incluye índice.
1. Introduction to Strategy ; 2. Opportunity Analysis ; 3. Formulating Marketing Strategies ; Section Four: Implementation and Control.
Cubre los conceptos y teorías de la creación e implementación de una estrategia de marketing y ofrece un enfoque en el proceso de planificación estratégica y relaciones cruzadas / inter\funcionales de marketing. Este texto se distingue de los competidores mediante el mantenimiento de un enfoque de la toma de decisiones estratégicas.
There are no comments on this title.