El empaque como estrategia de mercadeo y promoción de ventas : tendencias en materiales, disenos, racionalización de costos y promoción del producto / Juan Buenaventura Ponce.

By: Buenaventura Ponce, Juan [autor.]Material type: TextTextLanguage: Spanish Publisher: Bogotá : Incolda, 1985Description: 225 páginas : ilustracionesContent type: texto Media type: sin mediación Carrier type: volumenSubject(s): Embalaje | Embalaje -- Diseño | MercadeoDDC classification: 658.8
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Collection Call number Vol info Copy number Status Date due Barcode Item holds
CESA-Incolda CESA-Incolda Biblioteca CESA

Diagonal 34 A No. 5 A - 23 

Casa Incolda

PBX: 339 53 00

serviciosbiblioteca@cesa.edu.co

Piso 1
INCOLDA-Formación ejecutiva I658.8 / B928co 1985 (Browse shelf(Opens below)) Ej. 1 1 Available 7110000905
Total holds: 0

There are no comments on this title.

to post a comment.
Hola