MARC details
000 -CABECERA |
Longitud fija campo de control |
03444nam a2200337Ii 4500 |
001 - NÚMERO DE CONTROL |
Número de control |
21215 |
005 - FECHA Y HORA DE LA ÚLTIMA TRANSACCIÓN |
Fecha y hora de la última transacción |
20240405000144.0 |
007 - CAMPO FIJO DE DESCRIPCIÓN FÍSICA |
Campo fijo de descripción física |
t|| |
008 - CÓDIGOS DE INFORMACIÓN DE LONGITUD FIJA |
Códigos de información de longitud fija |
070208s2013 njua|||f||||||010|0#eng|d |
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL NORMALIZADO PARA LIBROS |
Número Internacional Normalizado para Libros (ISBN) |
9781118295342 |
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL NORMALIZADO PARA LIBROS |
Número Internacional Normalizado para Libros (ISBN) |
9781118295342 |
Qualifying information |
paperback |
040 ## - FUENTE DE LA CATALOGACIÓN |
Centro catalogador de origen |
CO-BoCES |
Lengua de catalogación |
spa |
Centro transcriptor |
CO-BoCES |
Normas de descripción |
rda |
041 0# - CÓDIGO DE LENGUA |
Código de lengua del texto-banda sonora o título independiente |
eng |
082 04 - NÚMERO DE LA CLASIFICACIÓN DECIMAL DEWEY |
Número de clasificación Decimal |
658.04 |
Número de documento (Cutter) |
C776l |
100 1# - PUNTO DE ACCESO PRINCIPAL-NOMBRE DE PERSONA |
Nombre de persona |
<a href="Cooper, Brant">Cooper, Brant</a> |
9 (RLIN) |
39108, |
Término indicativo de función |
autor. |
Código de función |
aut |
245 14 - TÍTULO PROPIAMENTE DICHO |
Título |
The lean entrepreneur : |
Resto del título |
how visionaries create products, innovate with new ventures, and disrupt markets / |
Mención de responsabilidad, etc. |
Brant Cooper and Patrick Vlaskovits. |
264 #1 - PRODUCCIÓN, PUBLICACIÓN , DISTRIBUCIÓN, FABRICACIÓN Y COPYRIGHT |
Lugar de producción, publicación, distribución, fabricación |
Hoboken, NJ : |
Nombre del productor, editor, distribuidor, fabricante |
Wiley, |
Fecha de de producción, publicación, distribución, fabricación o copyright |
2013. |
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA |
Extensión |
xxiii, 256 páginas : |
Otras características físicas |
ilustraciones ; |
Dimensiones |
20 x 25 cm. |
336 ## - TIPO DE CONTENIDO |
Término de tipo de contenido |
texto |
Código de tipo de contenido |
txt |
Fuente |
rdacontent |
337 ## - TIPO DE MEDIO |
Nombre del tipo de medio |
sin mediación |
Código del tipo de medio |
n |
Fuente |
rdamedia |
338 ## - TIPO DE SOPORTE |
Nombre del tipo de soporte |
volumen |
Código del tipo de soporte |
nc |
Fuente |
rdacarrier |
500 ## - NOTA GENERAL |
Nota general |
Includes index. |
520 3# - NOTA DE SUMARIO |
Sumario, etc, |
Advice for entrepreneurs looking to build a business people actually want to invest inDesigned to reduce waste by testing the market for a product early and often, the concept of the lean startup has been embraced around the world, and successful entrepreneurs and authors Brant Cooper and Patrick Vlaskovits join the conversation with their own personal experiences. The Lean Entrepreneur is designed to make lean startup and customer development principles immediately actionable no matter what the industry, size, or stage.This must\read book presents a lexicon of concepts and a universally applicable road map to success, as well as illustrative examples of innovative approaches to industry\specific disruption ranging from technology startups to consumer packaged goods to music to investment and finance. Providing a step\by\step approach to best practices, and giving readers a business model analysis guide, the book is rich in cases studies, illustrative graphics, worksheets, and exercises for a truly immersive guide to starting or improving a company. Invaluable reading for all readers in all businesses, the book teaches entrepreneurs how to approach risk head\on and test market ideas immediately, foster stronger customer relations, test different business model risks, and create a customer funnel based on buyers' process in order to eliminate unnecessary time and effort.A lean entrepreneur has already bought into lean startup, customer development, design thinking, and other iterative, customer\centric methods of product development. The lean entrepreneur wants to know how to apply these to their business. In other words: how to get started tomorrow. This book shows the way. Expands on the core ideas of the Lean Startup concept, adding the use of powerful, low\cost analytics to the mix Explains how earlier, more frequent market research can save a business time and money Incorporates cases studies, graphics, worksheets, and exercises to help readers better understand the key concepts expounded in the text Packed with information that can help business at all levels of development\\from initial ideas to established companies looking to innovate\\The Lean Entrepreneur is the field guide for creating innovative businesses\\ |
Fuente proveedora |
Provided by publisher. |
650 24 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA - TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento inicial |
Microempresa |
Subdivisión de materia general |
Administración. |
9 (RLIN) |
45479 |
650 24 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA - TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento inicial |
Espíritu empresarial. |
9 (RLIN) |
48212 |
650 24 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA - TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento inicial |
Pequeña Industria. |
9 (RLIN) |
45491 |
650 24 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA - TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento inicial |
Emprendimiento. |
9 (RLIN) |
48096 |
650 24 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA - TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento inicial |
Nuevas empresas. |
9 (RLIN) |
45364 |
700 1# - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL - NOMBRE DE PERSONA |
Nombre de persona |
Vlaskovits, Patrick |
9 (RLIN) |
43244. |
942 ## - ENTRADA DE ELEMENTOS AGREGADOS (KOHA) |
Koha [por defecto] tipo de item |
Libros |
Fuente de clasificaión o esquema |
Dewey Decimal Classification |
Parte de clasificación |
658.04 |
Sufijo de signatura |
C776l |