Rethinking competitive advantage : new rules for the digital age /

Charan, Ram 1939-

Rethinking competitive advantage : new rules for the digital age / Ram Charan and Geri Willigan. - First edition - 145 páginas ; 24 cm.

Incluye índice.

Introduction: Why I wrote this book and how it will help you ; Why the digital giants are winning ; New world, new rules ; Market spaces of 10X, 100X, 1000X ; Digital platforms at the center of business ; Value-creating ecosystems ; Moneymaking for digitals ; Teams instead of organizational layers ; Leaders who create what's next ; Rethinking competitive advantage in the real world ; Appendix: Are you ready to build competitive advantage in the digital age?.

¿Cómo se puede obtener una ventaja en la era digital? En esta guía animada y accesible, Ram Charan, autor de bestsellers y asesor de algunos de los principales directores ejecutivos del mundo, analiza la naturaleza cambiante de la ventaja competitiva, ilustrando lo que se necesita para las empresas. (tanto antiguos como nuevos) para competir contra gigantes digitales como Amazon, Alibaba y Google. En el mundo empresarial actual, una buena estrategia no consiste sólo en preservar la cuota de mercado o construir fosos para protegerse de los competidores.

9781847943484


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