Strategic management : concepts and cases ; a competitive advantage approach /

David, Fred R.,

Strategic management : concepts and cases ; a competitive advantage approach / Fred R. David y Forest R. David. - Sixteenth edition . - xxxiii, 651 páginas : ilustraciones, gráficas, fotografías ; 26 cm .

Incluye glosario e índice de nombre y materias. Disponible en digital edición 15 / 2017 versión español.

Part one. Overview of strategic management ; Chapter 1. The nature of strategic management ; Part two. Strategy formulation ; Chapter 2. The business vision and mission ; Chapter 3. The external assessment ; Chapter 4. The internal assessment ; Chapter 5. Strategies in action ; Chapter 6. Strategy analysis and choice ; Part three. Strategy implementation ; Chapter 7. Implementing strategies : management and operations issues ; Chapter 8. Implementing strategies : marketing, finance/accounting, r&d, and mis issues ; Part 4. Strategy evaluation ; Chapter 9. Strategy review, evaluation, and control ; Part 5. Key strategic management topics Chapter 10. Business ethics, social responsibility, and environmental sustainability ; Chapter 11. Global and international issues.

En la economía actual, obtener y mantener una ventaja competitiva es más difícil que nunca. Strategic Management captura la complejidad del entorno empresarial actual y ofrece las últimas habilidades y conceptos con una claridad inigualable, ayudando a los lectores a desarrollar su propia estrategia de vanguardia a través de ejercicios de desarrollo de habilidades. La decimosexta edición ha sido completamente actualizada y revisada con la investigación y los conceptos actuales. Esta edición incluye 30 casos nuevos y material de final de capítulo, incluidos ejercicios adicionales y preguntas de revisión.

9780134167848


Gestión empresarial.
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Estrategias empresariales.
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