MKTG : principles of marketing /

Lamb, Charles W., 1944-

MKTG : principles of marketing / Charles W. Lamb, Joseph F. Hair y Carl McDaniel. - Twelfth edition / student . - vii, 410, 40 páginas sin numerar : ilustraciones, gráficas, fotografías ; 26 cm + 1 folleto acceso digital.

Incluye índice. Disponible en digital edición español.

Part 1. The world of marketing ; 1. An overview of marketing ; 2. Strategic planning for competitive advantage ; 3. Ethics and social responsibility ; 4. The marketing environment ; 5. Developing a global vision ; Part 2. Analyzing market opportunities ; 6. Consumer decision making ; 7. Business marketing ; 8. Segmenting and targeting markets ; 9. Marketing research ; Part 3. Product decisions ; 10. Product concepts ; 11. Developing and managing products ; 12. Services and nonprofit organization marketing ; Part 4. Distributions decision ; 13. Supply chain management and marketing channels ; 14. Retailing ; Part 5. Promotion and communication strategies ; 15. Marketing communications ; 16. Adversiting, public relations ; and sales promotion ; 17. Personal selling and sales management ; 18. Social media and marketing ; Part 6. Pricing decisions ; 19. Princing concepts.

Aproveche al máximo su tiempo aprendiendo a su manera. Acceda a los recursos que necesita para tener éxito donde sea, cuando sea. - Estudie con tarjetas digitales, escuche libros de texto en audio y realice cuestionarios. - Revise su calificación actual del curso y compare su progreso con sus compañeros. - Obtenga la aplicación móvil gratuita MindTap y aprenda donde quiera que esté.

9781337407595


Administración de mercadeo.
Análisis de mercadeo.
Investigación de mercadeo.
Segmentación de mercados.
Redes sociales y mercadeo.
Canales de comercialización.

Adm_Mercadeo Adm_Mercadeo_Principios de mercadeo Adm_Mercadeo_Principles of marketing

658.834 / L218m5
Hola