Where to play : 3 steps for discovering your most valuable market opportunities /

Gruber, Marc,

Where to play : 3 steps for discovering your most valuable market opportunities / Marc Gruber y Sharon Tal. - ix, 224 páginas : ilustraciones, fotografías ; 24 cm .

Incluye índice.

1. Overview ; 1.1 Are you running in the right direction? ; 1.2 The market opportunity navigator in a nutshell ; 2. The market opportunity navigator: there steps for discovering your most valuable market opportunities ; 2.1 Market opportunity set ; 2.2 Attractiveness map ; 2.3 Agile focus dartboard ; 3. Implications and additional benefits ; 3.1 Implications of the agile focus strategy ; 3.2 Ongoing use of the navigator ; 3.3 Using the market opportunity navigator with other business tools ; 4. Beyond start-ups: the navigator for ; 4.1 Established firms ; 4.2 Investors ; 4.3 Technology transfer offices ; 4.4 Educators and Accelerators ; 5. Epilogue. The navigator´s navigator.

Elegir el mercado adecuado para su innovación es la primera y más difícil pregunta para los innovadores. La investigación ha demostrado que, con demasiada frecuencia, los empresarios no pasan suficiente tiempo investigando la primera etapa; en lugar de eso, saltan a la primera oportunidad que se ve bien y no evalúan adecuadamente otras oportunidades. Estos errores comunes significan que a menudo elige el mercado equivocado y busca muchas oportunidades al mismo tiempo.

9781292178929


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