Convergence : how the world will be painted with data /

Fink, Charlie,

Convergence : how the world will be painted with data / Charlie Fink ; prefacio de Jay Samit. - 339 páginas : ilustraciones, gráficas, fotografías ; 26 cm .

Incluye índice.

Introduction.b The world will be painted with data ; Chapter 1. What is AR? ; Chapter 2. Augmentation vs. Distraction ; Chapter 3. The age of smart informaion ; Chapter 4. Human factors ; Chapter 5. Sound and AR ; Chapter 6. Military goes first ; Chapter 7. AR hardware wars ; Chapter 8. The hololens story ; Chapter 9. The secrets of magic leap ; Chapter 10. Has apple already won. or has anyone ; Chapter 11. AR´s killer app: democratization ; Chapter 12. What is the AR cloud? ; Chapter 13. An operating systems for the AR cloud ; Chapter 14. WebXR ; Chapter 15. 5G ; Chapter 16. AR and AI ; Chapter 17. Tools of the trade ; Chapter 18. Enterprise AR, use cases ; Chapter 19. Telepresence ; Chapter 20. AR, desing & arquictecture ; Chapter 21. Medical AR ; Chapter 22. Education & AR ; Chapter 23. AR in retail ; Chapter 24. AR and brands ; Chapter 25. AR and journalism ; Chapter 26. How social media powers consumer AR ; Chapter 27. Art, entertainment & AR ; Chapter 28. AR toys & games ; Chapter 29. Privacy, ethics and unintended consequences ; Chapter 30. The cities of tomorrow ; Conclusion. My book report.

En Convergence, el autor y columnista de Forbes, Charlie Fink, cuenta la historia de la Realidad Aumentada (AR), una nueva tecnología que ya se está filtrando en cada teléfono inteligente y en cada lugar de trabajo. La fusión de AR con las nuevas tecnologías 5G y AI desencadenará una ola de innovación que permitirá la computación portátil, invisible, sin latencia y ubicua. El libro utiliza un tipo de AR móvil llamado "marcador AR" para permitir que los lectores usen su teléfono inteligente para dar vida a las páginas, demostrando con arte y entretenimiento cómo se pintará con datos el mundo, y cada persona, lugar y cosa.

9780578460550


Realidad aumentada--Aplicaciones .
Realidad aumentada--Aspectos técnicos .
Realidad virtual
Animación por computador.
Cambio tecnológico --Aspectos sociales .
Innovaciones tecnológicas.

006.7 / F499c
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