Measuring customer experience : how to develop and execute the most profitable customer experience strategies /
Klaus, Philipp,
Measuring customer experience : how to develop and execute the most profitable customer experience strategies / Philipp Klaus. - xiv, 166 páginas : ilustraciones ; 23 cm .
Incluye índice y referencias bibliográficas.
1. Customer Experience. The origins and importance for your business ; 2. CX strategies and management practices ; 3. The 5 dimensions of CX management ; 4. The 3 types of CX management practice ; 5. Linking practices to profitability ; 6. Your CX management balance sheet : where are you and where do you want to be? : how to get from a (current state) to B : a step-by-step approach ; 7. The devil is in the details only what get measured gets managed ; 8. Best practice versus next practice ; 9. Concluding thoughts ; 10. The science behind the knowledge.
Ahora, más que nunca, la experiencia del cliente desempeña un papel fundamental en el éxito y la longevidad de una empresa. Basado en herramientas científicas rigurosas y datos globales, este libro ofrece una guía simple pero completa sobre cómo dominar los desafíos del mercado y cómo ofrecer un rendimiento superior a través de la gestión efectiva de la experiencia del cliente.
9781137375452
Servicio al cliente.
Relaciones con los clientes.
Satisfacción del cliente.
Mercadeo de servicios.
Innovación y tecnología.
658.812 / K636m
Measuring customer experience : how to develop and execute the most profitable customer experience strategies / Philipp Klaus. - xiv, 166 páginas : ilustraciones ; 23 cm .
Incluye índice y referencias bibliográficas.
1. Customer Experience. The origins and importance for your business ; 2. CX strategies and management practices ; 3. The 5 dimensions of CX management ; 4. The 3 types of CX management practice ; 5. Linking practices to profitability ; 6. Your CX management balance sheet : where are you and where do you want to be? : how to get from a (current state) to B : a step-by-step approach ; 7. The devil is in the details only what get measured gets managed ; 8. Best practice versus next practice ; 9. Concluding thoughts ; 10. The science behind the knowledge.
Ahora, más que nunca, la experiencia del cliente desempeña un papel fundamental en el éxito y la longevidad de una empresa. Basado en herramientas científicas rigurosas y datos globales, este libro ofrece una guía simple pero completa sobre cómo dominar los desafíos del mercado y cómo ofrecer un rendimiento superior a través de la gestión efectiva de la experiencia del cliente.
9781137375452
Servicio al cliente.
Relaciones con los clientes.
Satisfacción del cliente.
Mercadeo de servicios.
Innovación y tecnología.
658.812 / K636m