TY - BOOK AU - Belk,Russell W. TI - Research in consumer behavior T2 - : Research in Consumer Behavior SN - 9780762313044 U1 - 658.8342 PY - 2006/// CY - Amsterdam ; , Oxford PB - Elsevier JAI, KW - Comportamiento del consumidor KW - Investigaciones KW - Satisfacción del consumidor KW - Psicología del consumidor KW - Investigación de mercadeo KW - Aspectos psicológicos KW - Investigación científica N1 - Incluye referencias bibliográficas; Acculturation of Hispanic College Students ; Identifying Grocery Coupon-Prone Customers: A Household Demographics Perspective ; Inscribing the Personal Myth: The Role of Tattoos in Identification ; Consumer Socialization Revisited ; Metaphors of Self, Self-communication and Self-gifts in Interdependent Cultures: Narratives from Hong Kong ; Exploring How Role-Identity Development Stage Moderates Person-Possession Relations ; The Role of Attribute Order and Number Effects in Consumers Multiattribute Preferential Decisions ; An Experimental Study of Consumers Self-Reports of their Information Acquisition Processes ; On the Symbolic Meanings of Souvenirs for Children ; Consumption and the meaning of life N2 - El volumen 10 de "Research in Consumer Behavior" presenta una amplia gama de investigaciones de vanguardia sobre el comportamiento de los consumidores que utilizan métodos de investigación cuantitativos y cualitativos. Los temas abordados incluyen los regalos personales, los recuerdos, la propensión a los cupones de comestibles, la socialización, la aculturación, el tatuaje, el apego a la posesión, la toma de decisiones del consumidor, la adquisición de información y la creación de significado a través del consumo ER -