TY - BOOK AU - Smith,P.R. AU - Zook,Ze . TI - Marketing communications: integrating offline and online with social media SN - 9780749461935 U1 - 658.812 / PY - 2011///. CY - Londres : PB - Kogan Page, KW - Administración de mercadeo KW - Comunicación en mercadeo KW - Relaciones con los clientes KW - Medios de comunicación social KW - Comunicación organizacional N1 - Incluye índice; Part one. Communications background and theories ; 1. New marketing communications ; 2. Branding ; 3. Customer relationship management ; 4. Customer psychology/ buyer behaviour ; 5. Customer communications theory ; 6. Marketing communications research ; 7. Media buying and planning ; 8. Marketing communications agencies ; 9. International marketing communications ; 10. Marketing communications plan ; 11. The changing communications environment ; Part two. Communications tools ; 12. Selling and sales management ; 13. Advertising ; 14. Publicity and public relations - online and offline ; 15.Sponsorship - online and offline ; 16. Sales promotions - online and offline ; 17. Direct mail - online and offline ; 18. Exhibitions and conferences - online and offline ; 19. Merchandising and point of sale ; 20. Packaging ; 21. Websites and social media N2 - La quinta edición se ha actualizado para incluir de manera significativa las nuevas formas de comunicación ahora disponibles para los profesionales de marketing. Heraldo de la aparición de los medios de comunicación social como una "revolución de marketing", el libro presenta las diversas formas de comunicación y las oportunidades de comercialización que son más eficaces y que se comprometen con el usuario final ER -