Putting the one minute manager to work / Ken Blanchard y Robert Lorber .
Material type: TextLanguage: English Publisher: Londres : HarperCollins, 2004Description: 110 páginas ; 19 cmContent type: texto Media type: sin mediación Carrier type: volumenISBN: 9780007109623Subject(s): Gestión empresarial | Estrategias empresariales | Planeación empresarial | Rendimiento industrial | Eficacia organizacionalDDC classification: 658.1402Item type | Current library | Collection | Call number | Copy number | Status | Date due | Barcode | Item holds |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Libros |
Biblioteca CESA
Diagonal 34 A No. 5 A - 23 Casa Incolda PBX: 339 53 00 serviciosbiblioteca@cesa.edu.co |
General | 658.402 / B639p 2004 (Browse shelf(Opens below)) | Ej.1 | Available | 7101027969 |
Browsing Biblioteca CESA shelves, Shelving location: Piso 1, Collection: General Close shelf browser (Hides shelf browser)
658.4013 / R934a Aplicación del método de optimización DEA en la evaluación de la eficiencia técnica de las seccionales de la Fiscalía / | 658.4013 / R934a Aplicación del método de optimización DEA en la evaluación de la eficiencia técnica de las seccionales de la Fiscalía / | 658.4013 / S589p Principios y aplicaciones del control de gestión / | 658.402 / B639p 2004 Putting the one minute manager to work / | 658.402 / C776e 2010 The Entrepreneur's guide to customer development : A cheat sheet to The Four Steps to the Epiphany / | 658.402 / D396c 1997 Corporate culture and organizational effectiveness / | 658.402 / D396c 1997 Corporate culture and organizational effectiveness / |
The question ; The one minute manager ; Easier said than done ; The ABC of management: a summary ; Managing winners ; Effective reprimanding ; Theory into practice ; Setting the stage for price ; The price system ; Ponpoint the performance ; Record current performance ; Involve people ; Coach for performance ; Evaluate progress ; The price system: a summary ; Hank pays the price ; Some final thoughts ; Making a commitment . .
Este libro muestra cómo las técnicas de administración de One Minute se pueden aplicar a diario para mejorar el rendimiento, la productividad y las ganancias. Su mensaje es que no hay una "solución rápida". Las claves para una gestión exitosa son la convicción y la coherencia. Poner el One Minute Manager a trabajar es una lectura esencial para todos aquellos que aspiran a la gestión.
There are no comments on this title.