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The new rules of marketing & Pr : how to use social media, blogs, new releases, online video, & viral marketing to reach buyers directly / David Meerman Scott.

By: Meerman Scott, David [autor.]Material type: TextTextLanguage: inglés Publisher: Hoboken, New Jersey : John Wiley & Sons, 2010Edition: 2a. ediciónDescription: xxx, 289 páginas ; 23 cmContent type: texto Media type: sin mediación Carrier type: volumenISBN: 9780470547816Subject(s): Administración de mercadeo | Relaciones con los clientes | Internet en los negocios | Mercadeo por internet | Comunicación en mercadeo | Servicios de información en líneaDDC classification: 658.812
Contents:
I. How the web has changed the rules of marketing and PR ; 1. The old rules of marketing and PR are ineffective in an online world ; 2. The new rules of marketing and PR ; 3. Reaching your buyers directly ; II. Web based communications to reach buyers directly ; 4. Social media and your targeted audience ; 5. Blogs: tapping millions of evangelists to tell your story ; 6. Audio and video drive action ; 7. The new rules of news releases ; 8. Going viral: the web helps audiences catch the fever ; 9. The content rich web site ; III. Action plan for harnessing the power of the new rules.
Abstract: Una nueva edición revisada y actualizada del bestseller BusinessWeek sobre prácticas de marketing y relaciones públicas efectivas y modernas. Las Nuevas Reglas de Marketing y Relaciones Públicas le muestran cómo aprovechar el potencial que la comunicación basada en la Web le ofrece a su empresa. Finalmente, puede hablar directamente con clientes y compradores, estableciendo un vínculo personal con las personas que hacen que su negocio funcione.
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Libros Libros Biblioteca CESA

Diagonal 34 A No. 5 A - 23 

Casa Incolda

PBX: 339 53 00

serviciosbiblioteca@cesa.edu.co

Piso 1
General 658.812 / M495n 2010 (Browse shelf(Opens below)) Ej.1 Available 7101016776
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Incluye índice.

I. How the web has changed the rules of marketing and PR ; 1. The old rules of marketing and PR are ineffective in an online world ; 2. The new rules of marketing and PR ; 3. Reaching your buyers directly ; II. Web based communications to reach buyers directly ; 4. Social media and your targeted audience ; 5. Blogs: tapping millions of evangelists to tell your story ; 6. Audio and video drive action ; 7. The new rules of news releases ; 8. Going viral: the web helps audiences catch the fever ; 9. The content rich web site ; III. Action plan for harnessing the power of the new rules.

Una nueva edición revisada y actualizada del bestseller BusinessWeek sobre prácticas de marketing y relaciones públicas efectivas y modernas. Las Nuevas Reglas de Marketing y Relaciones Públicas le muestran cómo aprovechar el potencial que la comunicación basada en la Web le ofrece a su empresa. Finalmente, puede hablar directamente con clientes y compradores, estableciendo un vínculo personal con las personas que hacen que su negocio funcione.

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